| Туристичний рух Чигиринщини
Email: tyrryh@ukr.net
Зателефонувати нам: +38(063) 979-97-43
 

Blog

aktivisti-rux-cgigirinshini-2

Активні Чигиринці об’єдналися в рух, щоб розвивати туризм.

aktivisti-rux-cgigirinshini-1Власники і керівники готелів, ресторанів, зелених садиб, екологічних поселень на Чигиринщині, які дотепер поодинці намагалися розвивати туризм в історично значимому регіоні, вирішили об’єднати зусилля в благородній справі залучення й обслуговування туристів, що їдуть пізнавати Богданів край.
Щоб закріпити домовленості і підсилити статус свого об’єднання, утворили громадську організацію «Туристичний рух Чигиринщини». Президентом «Туристичного руху» обрали Лесю Островську, власницю музейно-етнографічного комплексу «Дикий хутір», віце-президентом – історика та краєзнавця Назара Лавріненка. Установче зібрання учасники руху провели в Суботові. В «Гетьманську корчму» з’їхалися підприємці, активісти, еколопоселенці. Місцеву владу представляв Суботівський сільський голова Іван Гришко, районну владу – заступник голови районної ради Тетяна Кучеренко.
Кластер – це коли компанії не конкурують, а допомагають одне одному, пояснює Юлія Алєксєєва, експерт Реанімаційного пакету реформ і власник туристичного бізнесу з 18-річним досвідом. Вона охоче ділиться з чигиринцями ідеями, з чого треба починати новий розвиток туризму. Якісна промоція Чигирина – це 80% складової успіху. Запоріжжя, Хортиця, Батурин – розкручені, про них усі знають. Нинішньому Чигирину поки що тільки мріяти про колишню славу першої столиці, яким він був 350 років тому.
Організуватися в кластер, щоб бути сильнішими – цю ідею підказали викладачі навчальних модулів Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs], що працювали на Чигиринщині травні, на запрошення громадської діячки Наталії Нетовкіної. Протягом тижня, власники бізнесів і президенти компаній тиждень навчалися тут кластерному мисленню й писали Стратегію розвитку Чигиринщини. Деякі ідеї вже «вистрілюють» новими проектами.
Нетовкіна опікується розвитком Чигиринщини вже більше року. Називає свою діяльність «економічним місіонерством» – шукає ідеї для бізнесу, що можуть створити в районі нові робочі місця і таким чином спонукати духовно близьку територію до розвитку. Ідея туризму, як кажуть, лежала на поверхні. Але знадобилося кілька місяців на об’єднання інтересів та пошуку точок дотику із місцевими мешканцями. Як би там не було, розвиток може спиратися тільки на бажання громади реалізувати проекти. Тому об’єднання чигиринців, охочих розвивати туризм – перша і тому така дорога перемога на цьому шляху.
– Це означає, що наша робота з популяризації нових підходів розвитку Чигиринщини дає результат. Чи не найбільша проблема – інертність людей. Часто місцеві декларують бажання змін, однак не готові самі зробити перший крок. Тому організація туристичного кластеру за ініціативи самих чигиринців – це неабияке зрушення, – переконана Наталія Нетовкіна. – За допомогою такої активної громади туризм буде розвиватися.

Share Button

Без Коментарів

3

Залишити Коментар